آرشیو اسفند ماه 1399

تحيليل فيلم چارچنگولي

معرفي انواع كلاس آموزش توليد محتوا بصورت غيرحضوري

يادگيري متد هاي دوره آموزش توليد محتوا بصورت آنلاين

  توليد محتواي متني نسبت به سال هاي گذشته تغييرات چشمگيري داشته است.

  با اين حال هنوز عده زيادي از كساني كه به كار توليد محتوا مشغول هستند از اين تغييرات غافل هستند و طوري مي نويسند كه انگار براي مخاطب چندين دهه پيش مي نويسند.

  اما محتواي متني چه تغييري نسبت به سال هاي پيش داشته است؟

  محتواي متني از كتاب ها و روزنامه ها آغاز شد.

  در آن زمان تلويزيون هنوز وجود نداشت و عكس چندان وارد محتوا نشده بود.

  مردم عادت داشتند به خواندن صفحاتي پر از كلماتي كه پشت سرهم قرار گرفته بودند.

بعد از اتمام يك جمله، جمله اي ديگر شروع مي شد و اكثر جملات هم بسيار طولاني بودند.

كم كم با ظهور تلويزيون، مردم به محتواي تصويري و ويديو عادت كردند.

در اين سالها علاقه مردم به خواندن متن كاهش پيدا كرد و در نتيجه مخاطب كتاب و روزنامه روز به روز كمتر شد.

مردم امروزه حوصله و وقت خواندن متن هاي طولاني و جملاتي كه پشت سرهم نوشته شده اند را ندارند. به همين خاطر پادكست و ويديو اهميت بيشتري پيدا كرده است.

مخاطب مي خواهد با صرف وقت كمتر، نكته اصلي را دريابد.

نكته اين است كه توليد محتوا براي مخاطبين امروزي بايد براساس فاكتورهاي امروزي باشد.

يعني استفاده مفيد و مناسب از تصاوير در كنار متن.

و استفاده از جملاتي تا حد ممكن كوتاه و قابل فهم.

زماني كه يك نفر براي بار اول به متن شما نگاه ميكند، چشمش يك اسكن كلي روي متن انجام ميدهد.

اگر در اين حين با يك صفحه كاملا پر مواجه شود، درك درستي از مطلب پيدا نميكند و اينطور نتيجه گيري ميكند كه براي خواندن اين صفحه به وقت و حوصله زيادي احتياج است.

اما اگر جملات با فاصله و بعد از حدودا چند خط يك تصوير باشد خوانايي متن بسيار بالا ميرود و در اسكن اوليه، مخاطب يك يا دو جمله را ميخواند.

حال اگر اين جملات بتوانند مخاطب را جذب كنند، مخاطب متن را انتخاب كرده و تا آخر مي خواند.

آموزش محتوا نويسي

در مورد اينكه جملات چه خصوصيتي بايد داشته باشند در مقالات آينده صحبت خواهيم كرد.

جالب است بدانيد از نظر سئو هم امروزه خوانايي لحاظ شده است.

مثلا در افزونه يواست، قسمت خوانايي اضافه شده است و اين قسمت به جملات و پاراگراف هاي طولاني ايراد مي گيرد.

همانطور كه در مقاله قبلي كه در اين لينك قرار دارد توضيح دادم، توليد محتوا براي يك برند ضروري است.

اما نكته مهم اينجاست كه مخاطب شما فقط گوگل نيست كه بخواهيد براي گوگل توليد محتوا كنيد.

مهم مخاطب واقعي است و بايد محتواي شما بتواند مشكلي را از مخاطب حل كند و او را تبديل به يك مخاطب هميشگي كند.

تمام سعي گوگل هم اين است كه سايت هايي را بالا بياورد كه كيفيت بالاتري دارند و مخاطب از آنها راضي تر است.

عكس در محتوا

هميشه وقتي محتوايي توليد ميكنيد خودتان را جاي مخاطب بگذاريد و ببينيد اصلا حوصله تان مي آيد كه اين متن را بخوانيد يا نه؟

ببينيد متن شما به اندازه كافي جذاب و گيرا هست؟

مراقب باشيد بيش از حد پيچيده و مشكل نباشد چون اگر مخاطب متوجه منظور شما نشود صفحه را بسته و سراغ سايت ديگري مي رود.

همچنين مراقب غلط هاي املايي باشيد!

اگر املاي شما ضعيف است بايد خيلي مراقب باشيد كه تمام كلمات و اصطلاحات را به درستي بنويسيد، چون اگر مخاطب متوجه شود شما كلمه اي را اشتباه نوشته ايد اعتبار شما صدمه زيادي مي خورد.

تصور كنيد شما يك نقد يا مقاله اي نوشته ايد و در آن اشتباه املايي وجود دارد. بسياري از كساني كه متن شما را مي خوانند خواهند گفت شما سواد پاييني داريد و حتما مقاله تان اشتباه است.

همچنين در محتواي خود تصاوير تكراري و تصاويري كه قبلا به دفعات توسط ديگران استفاده شده است را به كار نبريد.

براي پيدا كردن تصاوير جديد از سايت هاي تخصصي عكس مي توانيد استفاده كنيد. بسياري از اين سايت ها رايگان هستند.

لرنو وب با دارا بودن نماد اعتماد از وزارت صنعت و معدن و لوگوي ساماندهي از وزارت ارشاد و قرارداد مستقيم با بانك صادرات پرداخت امن و راحتي را براي شما تضمين ميكند .

به سبب شناخت مي توانيد به  كلاس توليد محتوا دنبال كنيد .

به سبب معارفه https://labraseo.wordpress.com/2020/12/12/آموزشگاه-توليد-محتوا-لرنووب دنبال كنيد

خريد بهترين گروه خريد تشك بصورت اينترنتي

شناخت خفن ترين تيم فروش تشك تخصصي

 

بازديدكنندگان گرامي ، فروشگاه تشك  ابر خواب  با چندين سال سابقه در زمينه فروش تشك هاي مناسب و  استاندارد بهترين انتخاب براي خريد تشك ارزان  و استاندارد .

تشك دو نفره

تشك‌هاي دو نفره شامل سه سايز متفاوت مي‌باشد كه طول همگي ۲ متر و عرض آن‌ها ۱۴۰، ۱۶۰ و ۱۸۰ سانتي متر است.
تشك يك نفره

تشك‌هاي يك نفره داراي دو سايز متفاوت مي‌باشد و همانطوركه گفته شد طول تمامي تشك‌ها ۲ متر است و عرض يكي از اين تشك‌ها ۹۰ سانتي متر مي‌باشد. در هتل‌ها و اغلب مراكز اقامتي اغلب از اين سايز، به عنوان سايز استاندارد براي تشك يك نفره استفاده مي‌كنند. اين تشك، براي كودكان و افرادي كه اندام متوسط دارند مناسب است.

سايز ديگر تشك يك نفره داراي عرض ۱۲۰ مي‌باشد كه اين سايز براي خواب مادران به همراه فرزندنشان يا افراد درشت هيكل مناسب است.


سايز ۱۴۰ اين تشك‌ها، براي دو نفر انسان بالغ يا يك فرد چاق و درشت هيكل مناسب مي‌باشد. نكته‌اي كه در اينجا بايد ذكر كنيم اين است كه از آنجا كه در اين تشك فضاي زيادي به هر فرد اختصاص ندارد مي‌توان گفت اين تشك براي افرادي كه در هنگام خواب زياد تكان مي‌خورند مناسب نيست.


تشك‌هاي دو نفره با عرض ۱۶۰، استانداردترين سايز تشك براي اغلب افراد است. اين سايز براي دو نفر مناسب مي‌باشد. از محاسن تشك‌ سايز ۱۶۰ اين است كه شما براي خريد كالا‌ي خواب، قدرت انتخاب بيشتري داريد. اندازه استانداردي كه اغلب هتل‌ها از آن استفاده مي‌كنند تشك‌هاي با عرض ۱۴۰ و ۱۶۰ است. آخرين و بزرگترين سايز تشك دو نفره، عرض ۱۸۰ سانتي متر مي‌باشد. اين سايز، براي خواب دو فرد چاق و درشت هيكل مناسب است. لازم به ذكر است كه اين تشك‌ها، يعني‌هاي تشك‌هايي با عرض 140، 160 و 180 مخصوص تخت دو نفره هستند.
وزن

يكي از مهم‌ترين مسائلي كه پزشكان ارتوپد به بيماران خود توصيه مي‌كنند استفاده از تشكي است كه با وزن آن‌ها داراي تناسب نسبي باشد. به عنوان مثال بهتر است افراد چاق از تشك‌هاي سفت و افراد لاغر از تشك‌هاي نرم استفاده كنند. نكته‌اي كه پيش از هرچيز بايد به آن توجه كنيد تجربه حس راحتي روي تشك است. اغلب فروشندگان به شما امكان دسترسي و تست تشك‌ها را مي‌دهند. سعي كنيد براي تجربه يك خريد آگاهانه تمامي اطلاعات راجع به آن، مانند مقاومت در برابر وزن‌هاي مختلف را از فروشنده دريافت كنيد.
انواع تشك

براي دستيابي به يك راهنماي خريد تشك كامل ابتدا بايد اطلاعاتي راجع به انواع و كاربرد‌هاي آن داشته باشيد. در ادامه مي‌توانيد انواع تشك‌هاي معمول و استفاده شده را مشاهده كنيد.

فروشگاه تشك ابر خواب ، خواب خوبي را براي شما آرزومند است .

به سبب يادگيري مي توانيد به  قيمت تشك دنبال كنيد .

جهت آشنايي خريد تشك رجوع كنيد