آرشیو بهمن ماه 1396

تحيليل فيلم چارچنگولي

بهتربودن در نتايج جستجو خريداران زيادي را به ديدار از شما دعوت ميكند ▪ ۸۷ در صد تمام بازديدكنندگان شما

اين محتواي بدست پايگاه طراحي سايت ارزان گردآوري گرديده است.

محتواي صفحه اول و دوري از محتواي تكرار شده


تكست صفحه اصلي  سايت شما بسيار پر اهميت ميباشد . اين مطلب صفحه اصلي  ترين متا تگي است كه داخل وب سايت شما ايندكس ميشود. هرچه قدر مطلب پيج اصلي تارنما قدرتمند باشد از نظر جذب مخاطب قوي تر عمل خواهيد نمود . سعي كنيد مطلب صفحه اصلي سايت خود را كوتاه و مختصر بنويسيد و به انشاي آن توجه ويژه اي نمائيد همچنين مطلب صفحه اول سايت را بدون اشتباه ديكته اي و تايپي بنويسيد تا در نظر خوانندگان جلوه خوبي داشته باشد. به ياد داشته باشيد محتواي صفحه اصلي تارنما از مهمترين مسائل در طراحي سايت به حساب مي آيد.

مطلب شما بايد از فونتي خوانا و كاربرپسند برخودار باشد و از نظر نگارشي و اشتباهات تايپي و ديكته اي وضعيت خوبي داشته باشد تا اصول كاربرپسندي را رعايت نمايد . در نوشتن مطلب خود حتما از تگ H1 ( هدينگ ) استفاده نمائيد به خصوص براي تايتل مطلب خود . در مطالب خود حتما از عكس استفاده نماييد و براي تصاوير نيز از خصوصيت هاي تگ آلت استفاده نمائيد. اين مطلب توسط وب سايت طراحي سايت ارزان تهيه گرديده است.

كلمات كليدي : بهينه سازي سايت , بازاريابي اينترنتي , طراحي سايت ارزان

طراحي template تارنماي به صورت استاندارد پارت 1

 اين مقاله توسط وب سايت طراحي سايت ارزان تهيه گرديده است.

كدنويسي قالب پايگاه به شكل مناسب قسمت اول

يكي از مهم ترين قسمت هاي ايجاد تارنماي مبحث طراحي template ست . تعداد زيادي از مديران كسب و كارهاي اينترنتي تصور ميكنند تمپليت تارنماي  تنها براي ظاهر تارنماي مفيد است و بايد به گونه اي ايجاد گردد كه قدرت جذب كاربر را داشته باشد ، اكثرا مديران كسب و كارهاي اينترنتي به مسائل جانبي در ساخت تمپليت توجهي نميكنند كه يكي از اين مسائل سبك بودن  تمپليت وب سايت از نظر سرعت بارگذاري و امكانات است.

در اين مقاله قصد داريم شما را با مهم ترين نكات براي ساخت template يك وب سايت به صورت بهينه آشنا نمائيم. در هنگام طراحي تارنماي ، اولين مسئله اي كه با آن برخورد خواهيد كرد بي ترديد ساخت قالب است ، قالب پايگاه شما تاثير خوبي نيز در ميزان بهينه سازي پايگاه خواهد داشت به همين دليل از اهميت بسيار زيادي برخودار است اما متاسفانه تعدادي از مديران پايگاه ها به اين مسئله اهميتي نميدهند و به همين خاطر در بسياري از مواقع شاهد ايجاد تارنماي هايي هستيم كه از نظر تم اصلا بهينه نبوده اما از نظر ظاهر بسيار قشنگ ميباشند. زيبايي ظاهري تم هيچ ايرادي ندارد بلكه بسيار مفيد ميباشد اما بهينه بودن يك قالب را نبايد ناديده گرفت .

اين مقاله به دست وبسايت طراحي سايت ارزان گردآوري شده است.

كلمات كليدي : تعرفه طراحي سايت , ساختن سايت , طراحي سايت ارزان , دانلود نرم افزار طراحي وب

اين محتواي به دست وبسايت طراحي سايت اراك تهيه شده است.

كدنويسي تمپليت وب سايت به گونه استاندارد قسمت دوم

ايجاد تم واكنش گرا
يكي از مسئله هاي اصلي كه نياز است به هنگام ساخت قالب مد نظر شما قرار داشته باشد استفاده از كدهاي اچ تي ام ال و سي اس اس است. يكي از با ارزش ترين روش هاي طراحي تمپليت استفاده از قطعه كدهاي html و همچنين شيوه نامه هاي آبشاري ميباشد. دليل اصلي بهره گيري از html و شيوه نامه هاي آبشاري سرعت بالاي آنها است و تمپليتي كه از اين طريق ايجاد ميشود به طور قطع از سرعت بارگذاري مناسبي برخوردار است به علاوه اعمال تغييرات در تمپليت نيز براي مديران وب سايت بسيار راحت خواهد بود. كدهاي html به همراه سي اس اس ميتواندتم مد نظر شما را با سرعت لود مناسب آماده كند.

عدم استفاده از فلش در template

يكي از مسائل اساسي در دلايل عدم استفاده flash سنگين بودن حجم flash ميباشد. موقعي كه حجم پايگاه شما زياد شود قطعا سرعت لود صفحات شما كم ميشود كه اين مسئله سئو وب سايت شما را دچار مشكل مينمايد . از طرفي ادوب فلش پايگاه شما را تبليغاتي نشان ميدهد زيرا تصور اكثر بازديدكنندگان از فايل هاي فلش ، تبليغات ميباشد.

اين مطلب به دست وب سايت طراحي سايت توليد شده است.

عالي ترين فصل براي تور گرجستان چه زماني مي باشد

تور لحظه آخري گرجستان به علت جاي گرفتن در مابين قاره اروپا و آسيا اين توانايي را دارد تجربه عالي براي توريستها بسازد.ساخت  تاريخي و تاريخ كهن اين سرزمين در امتداد پيشرفت   نسل تازه اين كشور موفق شده موقعيت جالب و ديدني را براي مسافران پديد آورد.گفتني مي باشد .

خاك شناسي

در قلمرو گرجستان طيف وسيعي از خاك‌ها، از خاكستري-قهوه‌اي و شور نيمه بياباني، يعني خاك‌هاي استپي خشك و خاك‌هاي جنگل‌هاي معتدل مرطوب تا خاك‌هاي سرخ و پودزولي نواحي جنب مداري و خاك‌هاي چمني آلپي گسترده شده‌است.

با وجود تفاوت‌هاي طبيعي اساسي بين گرجستان شرقي و گرجستان غربي، خاك‌هاي اين دو ناحيه نيز به ويژه در اراضي پست بين كوهي، با هم تفاوت دارند. خاك‌هاي چمني-كوهستاني سرزمين‌هاي بلند آتش فشاني گرجستان جنوبي، ويژگي‌هاي مخصوص خود را دارا هستند. در اين جا، در فلات «آخالكالاكي»، در همسايگي «تسالكا»، «دمانيسي» و «گومارتي» تا ارتفاع ۱۲۰۰–۲۰۰۰ متري، خاك‌هاي چرنوزيوم كوهستاني، خاك‌هاي غالب است. اندكي بالاتر، در رشته كوه‌هاي «جاواختي»، «تريالتي» و «سامسارا» اين خاك‌ها با خاك‌هاي چمني-كوهستاني جايگزين مي‌شوند. خاك‌هاي چمني-كوهستاني گرجستان پوشيده از چمنزارهاي آلپي و نيمه آلپي است كه اساس دامپروري را تشكيل مي‌دهد.[۱۶]
جغرافياي زيستي
پوشش گياهي
متيانتي


طبق برآوردها، حدود ۴۰۰۰ گونه گياهي در گرجستان يافت مي‌شود. جنگل‌ها، مهمترين ذخاير گياهي گرجستان را دارا هستند كه حدود يك سوم از قلمرو كشور را در بر مي‌گيرند.

ناحيه بندي عمودي به روشني با گرجستان كوهستاني مشخص مي‌شود. پوشش گياهي گرجستان شرقي متفاوت با گرجستان غربي است. پوشش گياهي گرم و مرطوب گرجستان غربي فراوان و گوناگون است.

پوشش سبز زمين‌هاي پست كولخيس و تپه‌هاي پايكوهي گرجستان غربي بسيار غني است. جنگل‌هاي درختان بارونده در خاك‌هاي باتلاقي كولخيس رشد كرده‌اند. گونه‌هاي متعددي از بلوط (ايمرتياتي، ايبريايي، هارتويس) راش، شاه بلوط، ممرز و توسكا متناوباً با افرا، خرمالو، زبان گنجشك، زيرفون، گلابي، سيب و راش شرقي جايگزين مي‌شود.

چمنزارهاي كوتاه آلپي و گونه‌هاي فرش مانند، بلندي‌ها از ۲۳۰۰–۲۴۰۰ تا ۲۹۰۰–۳۰۰۰ متري از سطح دريا، پوشش گياهي غالب را تشكيل مي‌دهند. در اين جا گياهان كوتاه با گل‌هاي درشت و زيبا (جنتياناي زرد، علف خُنازير، شقايق قفقازي و…) مي‌رويند. در بالاي ناحيهٔ آلپي، كوهستان‌ها عاري از پوشش گياهي ممتد است

اميدواريم كه تور ارزان گرجستان به شما خوش بگذرد

۹۱ در صد از استفاده كنندگان internet از سايتهاي جستجوگر استفاده ميكنند طبق اخيرترين بررسي ها بيش از ۲۵0

محدود شدن پيداكردن بازديد كننده ها
اين مطلب توسط وب سايت طراحي سايت آماده شده است

5- مطلب ناخوانا : به كاربردن از متن|محتوا|مطلب} ناخوانا و بندهاي زياد ذهن را خسته ميكند . هميشه از خط هاي قابل خواندن و با سايز مناسب استفاده كنيد تا چشم در خواندن خسته نشود . به كار بردن حالت هاي پررنگ و زير خط دار در مكانمحل مناسب باعث مناسب تر شدن نوشته شما خواهد شد .
6- عكس هاي بسيار بزرگ : استفاده از تصوير در طراحي سايت اهميت ويژه اي دارد . اما گاهي اين عكس ها بعلت حجم زياد مانع لود شدن سريع صفحه سايت شما ميشود و بيننده را ترغيب به بستن پنجره سايت شما ميكند ! هنگام استفاده از عكس حتما آن را با برنامه هايي مانندفتوشاپ براي استفاده در تارنما بهينه كنيد تا از كوچكترين

عالي ترين تايم براي تور روسيه چه فصلي مي باشد

تور ارزان دبيازجمله از شهرهاي كشور امارات متحده عربي است. اين منطقه در پايين سرزمين ايران و در پيرامون خليج فارس و در دولت عربستان جاي ميگيرد. اين شهر بزرگ‌ترين منطقه دولت امارات نيز مي‌باشد.

هوايي
نوشتار‌هاي اصلي: فرودگاه بين‌المللي دبي و فرودگاه بين‌المللي آل مكتوم

فرودگاه بين‌المللي دبي (ياتا: DXB؛ ايكائو: OMDB) مركز اصلي هواپيمايي امارات يا پرواز امارات (به انگليسي: Fly Emirates) است. هواپيمايي امارات نام خطوط هوايي رسمي دولت دبي است كه در حال حاضر به ۱۱۱ شهر در ۶۲ كشور از ۶ قاره جهان به طور مستقيم پرواز دارد. پرواز امارات از سمت سازمان بين‌المللي حمل و نقل هوايي به عنوان «برترين شركت هواپيمايي سال ۲۰۱۱» انتخاب شده‌است. اين فرودگاه هم‌اكنون ۱۲اُمين فرودگاه شلوغ جهان از لحاظ تعداد مسافران است. همچنين ۵اُمين فرودگاه شلوغ جهان از لحاظ تعداد مسافران بين‌المللي مي‌باشد. علاوه‌بر آن اين فرودگاه با حمل ۱٬۹۳۷ ميليون تن محموله و بار، ۸اُمين فرودگاه شلوغ باري جهان در سال ۲۰۰۹ بوده‌است. در همان سال ۲۰۰۹ نيز ۴۴اُمين فرودگاه شلوغ جهان بر پايهٔ تردد هواپيما بوده‌است.

    رتبهٔ اين فرودگاه از نظر شلوغي در جهان در سال‌هاي گذشته به قرار زير است:
        بر پايه تعداد مسافران: اين فرودگاه تا قبل سال ۲۰۰۷ در فهرست ۳۰ فرودگاه شلوغ جهان نبوده‌است. در سال ۲۰۰۷ رتبهٔ ۲۷ و در سال ۲۰۰۸ رتبهٔ ۲۰ و در سال ۲۰۰۹ رتبهٔ ۱۵ و در سال ۲۰۱۰ رتبهٔ ۱۳ و در سال ۲۰۱۱ رتبهٔ ۱۲ را بدست آورد.
        بر پايه تعداد مسافران بين‌المللي: در سال ۲۰۰۵ رتبهٔ ۱۱ و در سال ۲۰۰۶ رتبهٔ ۱۰ و در سال ۲۰۰۸ رتبهٔ ۶ و در سال ۲۰۱۰ رتبهٔ ۵ را بدست آورد.
        بر پايه حمل بار و محموله: در سال ۲۰۰۲ رتبهٔ ۲۱، در ۲۰۰۳، ۲۰۰۴ و ۲۰۰۵ رتبهٔ ۱۸، در ۲۰۰۶ رتبهٔ ۱۷، در ۲۰۰۷ رتبهٔ ۱۳، در ۲۰۰۸ رتبهٔ ۱۱ و در ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ رتبهٔ ۸ را به دست آورد.


فرودگاه مكران داراي ۳ ترمينال لوكس است كه پروازهاي شركت‌هاي خارجي از ترمينال ۱ و ۲ و پروازهاي هواپيمايي امارات از ترمينال ۳ صورت مي‌پذيرد. ترمينال ۳ فرودگاه دبي بزرگ‌ترين ساختمان جهان از نظر مساحت مي‌باشد. مساحت اين ترمينال ۱٬۵۰۰٬۰۰۰ مترمربع مي‌باشد. فرودگاه بين‌المللي دبي داراي يك مركز خريد به نام «دوتي فيري» (به انگليسي: Duty Free) (به معني معاف از گمرك) نيز مي‌باشد. اين فرودگاه جوايز بسياري به خاطر طراحي و سرويس عالي‌اش برده‌است.

به جزء فرودگاه بين‌المللي دبي، يك فرودگاه ديگر با نام فرودگاه بين‌المللي آل مكتوم (ياتا: DWC؛ ايكائو: OMDW) در منطقهٔ جبل علي دبي ساخته شده‌است، كه ساخت آن از سال ۲۰۰۴ آغاز شد و در سال ۲۰۱۰ اولين فاز آن افتتاح شد. فاز اول اين فرودگاه جديد، ظرفيت حمل بيش از ۲۵۰٬۰۰۰ تن بار و جابجايي ۵ ميليون مسافر در سال را دارد. علاوه‌بر آن يك باند مخصوص براي هواپيمايي ايرباس آ-۳۸۰ (Airbus A380) را دارد.

در صورت ساخت كامل فرودگاه آل مكتوم، اين فرودگاه با ۵ باند فرود و ۴ ترمينال، بزرگ‌ترين فرودگاه جهان مي‌شود كه خواهد توانست بيش از ۱۶۰ ميليون مسافر و ۱۲ ميليون تن محموله را در سال جابه‌جا كند. انتظار مي‌رود كه اين فرودگاه در سال ۲۰۱۷ به صورت كامل بهره‌برداري شود.
زميني
يك اتوبوس در دبي مارينا.

پنج راه اصلي دبي را به شهرهاي ديگر كشور امارات متصل مي‌كند: آزادراه شيخ زايد، آزادراه امارات، بزرگ‌راه دبي-حتا، آزادراه دبي-الهباب، آزادراه عود ميثا. علاوه‌بر اين ۵ بزرگ‌راه اصلي، چند بزرگ‌راه ديگر نيز مناطق مختلف دبي را به هم متصل مي‌كند. بخش غربي و شرقي دبي نيز توسط ۴ پل با نام‌هاي ال مكتوم، قرهود، بيزنس بي و پل شناور و ۱ تونل با نام شندغه وصل مي‌شود.

مطابق آمار، اتوبوس شهري دبي در سال ۲۰۰۸ در ۱۴۰ مسير خدمت‌رساني كرده‌است و ۱۰۹ ميليون نفر را در همان سال جابه‌جا كرده‌است. در پايان سال ۲۰۱۰ ميلادي، ۲٬۱۰۰ اتوبوس در شهر دبي در حال خدمت‌رساني بودند. ايستگاه‌هاي اتوبوس در دبي داراي تهويهٔ مطبوع و كولر گازي مي‌باشند و همين امر باعث تشويق ساكنان به استفاده از اتوبوس شهري به جاي خودروي شخصي شده‌است.

دبي داراي يك خطوط تاكسي‌راني بسيار گسترده نيز مي‌باشد كه بيشتر حمل و نقل اين شهر توسط آن انجام مي‌شود. اين تاكسي‌ها به رنگ كِرِم مي‌باشند. بيش از ۳ هزار تاكسي در شيخ‌نشين دبي وجود دارد كه هر روز به طور متوسط ۱۹۲٬۰۰۰ سفر انجام مي‌دهند و ۳۸۵٬۰۰۰ مسافر را جابه‌جا مي‌كنند. در سال ۲۰۰۹ ميلادي، تاكسي دبي بيش از ۷۰ ميليون سفر انجام داد و به حدود ۱۴۰ ميليون مسافر خدمات‌رساني كرد.



اميدواريم تور لحظه آخري دبيبه شما خوش بگذرد

تعميرات موبايل در شهرهاي ايران با بهترين هزينه

آموزش تعميرات موبايل و آموزش تعميرات لپ تاپ در هرمزگان شهر بندرعباس

دوره هاي حرفه اي آموزش تعميرات موبايل ، آموزش تعميرات لپ تاپ،آموزش تعميرات كامپيوتر،آموزش تعميرات تبلت،آموزش تعميرات تلفن همراه و اپل، براي اولين بار توسط بزرگترين آموزشگاه آموزش هاي شبكه و تعميرات پارسه در هرمزگان و شهرهاي بندرعباس, بستك, بندر لنگه, قشم, ميناب و شهرهاي ديگر استان هرمزگان برگزار مي شود  .

آموزش تعميرات موبايل و لپ تاپ دراستان مركزي اراك
 معرفي موسسه پارسه

انستيتو انفورماتيك پارسه در سال 88 با اخذ مجوز رسمي به شماره (27689) تاسيس گرديد با هدف ارتقاي سطح علمي و كيفي تعميرات فوق تخصصي سخت افزار كامپيوتر و لپ تاپ در ايران شروع به فعاليت نمود.
در راستاي رسيدن به اين هدف بستر هاي سخت افزاري و تجهيزات مدرن مورد نياز را تهيه و در كارگاه هاي مركز مستقر نموده است و هيات علمي متناسب و فرهيخته كه بهترين تعميركاران ايران به شمار مي روند را جذب نموده و به  تحقيق در راستاي بدست آوردن راهكار نوين تعميرات تجهيزات الكترونيكي و همچنين انتقال دست آورد ها به متقاضيان اقدام نموده است.

چشم انداز (vision)
اين  موسسه در راستاي چشم انداز كلي تدوين شده تلاش مي نمايد با توسعه كمي و كيفي  خدمات خود، بتواند بستري مناسب و مورد اعتماد جهت ارائه تجهيزات تخصصي تست و تعمير لپ تاپ ،ارائه خدمات تعمير و بازيابي اطلاعات و آموزش فوق تخصصي تعميرات سخت افزار در عاليترين سطح كيفي در كشور را به عموم هم ميهنان فراهم آورد.

ماموريت (mission):
نظارت و كنترل كيفي و كمي بر فعاليت شعب ،افزايش شعب در سطح كشور ، اطلاع رساني به عموم هم ميهنان و بكارگيري ابزار هاي نوين فناوري اطلاعات و ارتباطات از جمله مهم ترين ماموريت هاي اين واحد به شمار ميرود.

براي كسب اطلاعات بيشتر به صفحه ي آموزش تعميرات موبايل و آموزش تعميرات لپ تاپ در سايت پارسه مراجعه كنيد.


توضيحاتي در مورد هرمزگان

استان هرمزگان

 اين استان در جنوب ايران و در شمال تنگه هرمز قرار دارد. كرانه‌هاي اين استان در شرق بر درياي عمان و در غرب بر خليج فارس قرار دارند.بعضي از جزيره‌هاي مهم هرمزگان عبارت‌اند از قشم، كيش، ابوموسي، لاوان، هرمز، لارك، سيري.

استان هرمزگان داراي ۱۳ شهرستان، ۲۳ شهر، ۳۳ بخش و ۷۱ دهستان و ۲۱۷۰ آبادي داراي سكنه‌است و بنا به سرشماري بعمل آمده در سال ۱۳۷۵ جمعيت استان هرمزگان ۱۰۶۲۱۵۵ نفر مي‌باشد.استان هرمزگان در حدفاصل بين مختصات جغرافيايي ۲۵ درجه و ۲۴ دقيقه تا ۲۸ درجه و ۵۷ دقيقه عرض شمالي و ۵۳ درجه و ۴۱ دقيقه تا ۵۹ درجه و ۱۵دقيقه طول شرقي از نصف النهار گرينويچ واقع شده‌است. اين استان حدود ۶۸هزار كيلومتر مربع (كمابيش اندازه كشور گرجستان) مساحت دارد كه از اين نظر هشتمين استان كشور مي‌باشد.

هرمزگان از جهت شمال و شمال شرقي با استان كرمان، غرب و شمال غربي با استان‌هاي فارس و بوشهر از شرق با سيستان و بلوچستان همسايه بوده و جنوب آن را آبهاي گرم خليج فارس و درياي عمان در نواري به طول تقريبي ۹۰۰ كيلومتر دربرگرفته‌است.بنا به سرشماري بعمل آمده در سال ۱۳۷۵ جمعيت استان هرمزگان ۱۰۶۲۱۵۵ نفر مي‌باشد كه از اين تعداد ۴۱۹۹۳۸ نفر در بندرعباس ساكن مي‌باشند.

بندرعباس به‌عنوان مركز استان امروزه يكي از شهرهاي بزرگ ايران مي‌باشد كه مركز مهم فعاليتهاي اقتصادي و تجاري مي‌باشد. اين شهر كه در قسمت انتهايي خليج فارس و در فصل مشترك شاهراه خليج فارس و درياي عمان واقع گرديده‌است كه نقش مهمي در زمينه صادرات و واردات كشور ايفا مي‌كند.

تأسيسات مهم دريايي و زيربنايي كشور همچون بندر شهيد رجايي، پالايشگاه نفت بندرعباس، كارخانه آلومينيوم المهدي، كارخانه آلومينيم هرمزگان، كشتي سازي خليج فارس، فولاد و سيمان هرمزگان از اين جمله مي‌باشند.

اين استان از طريق زمين به استانهاي بوشهر فارس كرمان و سيستان و بلوچستان ارتباط دارد و با راه آهن به راه آهن سراسري ايران متصل است و از طريق هوا با داشتن فرودگاهاي بين‌المللي بندرعباس، كيش، بندر لنگه و قشم به سراسر جهان متصل است.

استان هرمزگان جز<پردرامدترين استانهاي ايران مي‌باشد اين استان از نظر درآمد اولين استان كشور است ولي متأسفانه از نظر تقسيم بودجه در رده بيست و چهارمين استان قرار دارد.
مقالات پارسه

 اگر از اين موضوع هم اطلاع داشته باشيد، آيا اطمينان داريد كه اين حس‌گرها همگي به درستي كار مي‌كنند؟ يا ممكن است آسيب ديده باشند؟ اما ديگر جاي نگراني نيست.

چرا كه با مطالعه‌ي اين ترفند به پاسخ اين سوالات نيز پي خواهيد برد، شما مي‌توانيد اين تست را نه‌تنها بر روي گوشي كنوني خود، بلكه بر روي گوشي كه قصد خريداري آن از شخص ديگري را داريد نيز انجام دهيد.

تست تلفن كاركرده قبل از خريد يك ضرورت است. اما پيش از هر چيز بهتر است برخي از اطلاعات حس‌گرهاي مختلف گوشي‌هاي اندرويد عصر جديد را بررسي نماييم
چگونه حسگر هاي گوشي اندرويد را از نظر سلامت چك كنيم؟ انواع سنسورها در گوشي‌هاي هوشمند اندرويددر ذيل به شرح مختصري از حس‌گرهاي موجود در گوشي‌هاي هوشمند مي‌پردازيم.

اگر شما داراي يك گوشي پرچم‌دار يا رده‌‌‌متوسط هستيد قطعاً دستگاه شما داراي تمامي اين سنسورها هست. گوشي‌هاي رده‌پايين ممكن است مجهز به تمامي حس‌گرها نباشند
شتاب‌سنج (Accelerometer) : اين حس‌گر سرعت گوشي را به هنگام حركت تشخيص مي‌دهد. تشخيص‌دهي شتاب‌سنج در هر حركت دستگاه انجام مي‌شود. گوشي را به صورت تخت روي سطح مسطح قرار دهيد تا تشخيص‌دهي به وضعيت پايدار برسد. اين حس‌گر همچنين براي تعيين وضعيت سه‌بعدي دستگاه مورد استفاده قرار مي‌گيرد (به عنوان مثال وارونه يا افقي)

 ژيروسكوپ (Gyroscope) :‌ ژيروسكوپ يك قدم فراتر از شتاب‌سنج عمل مي‌كند. در واقع شتاب‌سنج تشخيص مي‌دهد كه گوشي در فضاي سه‌بعدي در چه وضعيتي قرار گرفته است اما نمي‌تواند چرخش آن را در اين فضا تشخيص دهد. ژيروسكوپ به تشخيص اين كه گوشي در كدام محور در حال چرخش است كمك مي‌كند. اين موضوع در بازي‌هاي تيراندازي اول‌شخص و همچنين بازي‌هاي مسابقه‌اي بسيار كاربردي است.

 مغناطيس‌سنج (Magnetometer) : گوشي شما قادر به تشخيص ميدان‌هاي مغناطيسي است و احتمالاً تاكنون به اين موضوع پي برده‌ايد. اين حس‌گر براي تشخيص قطب شمال در اپليكيشن‌هاي قطب‌نما به كار مي‌رود.

خدمات ما آموزش تعميرات لپ تاپ در هرمزگان مي باشد .



آشنايي با وب سايت منتو ارائه دهنده ي خدمات توريستي كم هزينه

وب سايت منتو بااعتبارترين مرجع معرفي تورهاي به صرفه ي اقتصادي با شيوه اي حرفه اي در خدمت كاربران كشور قرار گرفته مي باشد.
در سايت منتو  همه قصد ما اين موضوع است كه بگرديم و عالي ترين و كم هزينه ترين خدمات تور را براي شما دوستان فراهم كنيم.
عرضه هايي مانند تورهاي بيرون كشوري , سفرهاي داخل كشور , بليط هاي پروازهاي هوايي و زميني, جاذبه هاي باستاني و توريستي و ...
كمپاني ما جست وجومي كند خدمات دهندگان اين نوع خدمات توريستي كه كم ترين قيمت ها را دارند براي شما هم وطنان پيدا كنيم و در سايت معرفي مي كنيم.
با اين آرزو كه اگر روزي آهنگ يك مسافرت خارجي يا داخلي يا يك گشت شهري داشتيد آگاه باشيد اين سايت منتو مي باشد كه فقط با يك نگاه به آن مبالغ هنگفتي در مسافرت شما هم وطنان صرفه جويي مي شود.
به جز اين نكته به شما هم وطنان كمك مي كند تعداد سفرها و تفريحات شما دوستان بيشترگردد. و هميشه روحيه ي بهتري داشته باشيد.
پس شايد مي شود اين طورگفت كه به طورغيرمستقيم وب سايت منتو  حال شما هم وطنان را بهتر مي گرداند.
در ادامه توضيحي در مورد گردشگري ارائه مي دهيم.






در نيمه نخست سال ۱۳۹۱، استان‌هايي كه بيشترين گردشگر خارجي را داشته‌اند به ترتيب خراسان رضوي، ايلام، آذربايجان غربي، اردبيل، آذربايجان شرقي، تهران، خوزستان، گيلان، سيستان و بلوچستان و كردستان اعلام شدند. به نظر مي‌رسد دليل دوم شدن ايلام در اين مقاصد، ورود گردشگران عراقي از مرز ايلام به ايران است. همين قاعده براي سيستان و بلوچستان هم وجود دارد؛ گردشگران افغانستان و پاكستان از اين مسير به ايران مي‌آيند.[۱۱]
آمارگيري از گردشگران يكي از طرح‌هاي مركز آمار ايران است كه باهدف تهيه آمار و اطلاعات مربوط به سفرهاي گردشگري، براي بررسي‌هاي اقتصادي و تصميم‌گيري مديران و برنامه ريزان در حوزه گردشگري به‌صورت فصلي در سطح ايران، توسط مركز آمار ايران و با همكاري معاونت برنامه‌ريزي استانداري‌هاي كشور ايران به اجرا درمي‌آيد. مشهد، تهران، رشت، قم، ساري، بندرانزلي، شيراز، اصفهان ، كرمانشاه و چالوس با بيشترين تعداد سفر، ده شهرستان با بيشترين گردشگر پذير در كشور ايران در تابستان سال هزار و سيصد و نود و دو بوده‌اند. عمده سفرها در شهرستان‌هاي مشهد، تهران، قم، ساري، شيراز، اصفهان و چالوس از نوع سفرهاي با اقامت شبانه و عمده سفرها در شهرستان‌هاي رشت، قزوين و بندرانزلي از نوع سفرهاي بدون اقامت شبانه بوده است. شهرهاي مشهد، تهران، رشت، شيراز و قم ۵ شهري بوده‌اند كه بيشترين مقصد اصلي سفر را به خود اختصاص داده‌اند.

براي كسب اطلاعات بشتر به سايت منتو مراجعه كنيد .

آشنايي با سايت منتو عرضه كننده خدمات گردشگري ارزان

وب سايت منتو برترين كانون معرفي مسافرت هاي كم هزينه با متدي حرفه اي در عرضه ي كاربران ايراني قرار گرفته است.
در وب سايت منتو  همه قصد مديرعاملان وكارمندان اين موضوع است كه بگرديم و بهترين و كم قيمت ترين خدمات سفر را براي شما هم وطنان گرامي مهياكنيم.
عرضه هايي از قبيل تورهاي بيرون كشوري , تورهاي داخل كشور , بليط هاي پروازهاي هوايي و قطاري, جاذبه هاي باستاني و توريستي و ...
شركت ما جست وجومي كند خدمات دهندگان اين دسته از خدمات گردشگري كه كم ترين قيمت ها را دارند براي شما عزيزان بيابيم و در سايت ارائه ميكنيم.
با اين آرزو كه اگر هنگامي فكر يك گردش خارجي يا داخلي يا يك گشت شهري داشتيد بدانيد اين وب سايت منتو مي باشد كه فقط با يك نظر به آن مبالغ هنگفتي در مسافرت شما عزيزان صرفه جويي مي گردد.
به جز اين نكته به شما عزيزان ياري مي رساند دفعات گردش ها و خوش گذراني هاي شما دوستان بيشترشود. و درتمامي زمان ها حال بهتري دارا باشيد.
پس شايد مي شود اين طورگفت كه به طورغيرمستقيم وب سايت منتو  حال شما هم وطنان را بهتر مي گرداند.
در زير توضيحي در مورد گردشگري ارائه مي دهيم.






سازمان گردشگري جهاني (UNWTO) پيش بيني مي‌كند كه گردشگري بين‌المللي با نرخ رشد ۴٪ به كار خود ادامه دهد [۱] و اروپا تا سال ۲۰۲۰ همچنان جزء پرجاذبه‌ترين مناطق گردشگري جهان خواهد ماند ولي سهم اين قاره از ۶۰ درصد در سال ۱۹۹۵ به ۴۶ درصد كاهش خواهد يافت. اين در حالي است كه روند مسافرت‌هاي دور اندكي بيشتر از مسافرت‌هاي داخلي خواهد بود و از ۱۸ درصد در سال ۱۹۹۵ به ۲۴ درصد در سال ۲۰۲۰ افزايش خواهد يافت. از زماني كه تجارت الكترونيكي در اينترنت رونق گرفته، محصولات گردشگري از جمله پرمعامله‌ترين اقلام مورد تجارت بوده‌اند. اين محصولات يا سرويس‌ها با نرخ مناسب در شبكه عرضه مي‌شوند. عرضه‌كنندگان خدمات گردشگري (سفرها، هتل‌ها، خطوط هواپيمايي و غيره) فروش اينترنتي را در دستور كار خود قرار داده‌اند و بدين ترتيب تا حد زيادي دست واسطه‌ها كوتاه شده‌است. انتظار مي‌رود در زمينهٔ سفرهاي فضايي طي ربع اول قرن بيست و يكم پيشرفت چشمگيري حاصل شود اگر چه در مقايسه با مراكز سنتي، آمار گردشگران اين بخش قابل توجه نخواهد بود مگر اين كه تكنولوژي‌هايي چون سيستم‌هاي حمل به فضا پيشرفت كنند و ارزان تمام شوند. پيشرفت‌هاي تكنولوژيكي مي‌تواند هتل‌هاي فضايي را ممكن نمايند و مثلاً هواپيماهاي خورشيدي يا فضاپيماهاي بزرگ را عرضه كنند. هتل‌هاي زير آبي مثل هيدروپليس هم كه انتظار مي‌رود در سال ۲۰۰۶ در دبي ساخته شود به اين مجموعه اضافه خواهند شد. در اقيانوس نيز گردشگران مورد استقبال كشتي‌هاي گشتي بسيار بزرگ و بي‌نظير و شايد هم شهرهاي شناور قرار خواهند گرفت. برخي آينده‌گراها انتظار دارند هتل‌هاي سيار و پايه‌داري ساخته شوند كه بتوانند به طور موقت در هر جاي كرهٔ زمين نصب شوند و هر جا كه ساخت هتل‌ها از نظر سياسي اقتصادي يا بنا به ملاحظات زيست‌محيطي قابل قبول نباشد از آن‌ها استفاده كنند.


براي كسب اطلاعات بشتر به سايت منتو مراجعه كنيد .

مناسب ترين فصل براي تور گرجستان چه فصلي مي باشد

تور لحظه آخري گرجستانبه علت جاي گرفتن در بين اروپا و آسيا ميتواند تجربه ويژه اي براي گردشگران ايجاد كند.بافت  باستاني و تاريخ كهن اين كشور در برابر مدرنيته  فرزندان تازه اين سرزمين موفق شده شرايط جالب و تماشايي را براي گردشگران پديد آورد.گفتني است .

خوشنويسي
يك نوع خوشنويسي گرجي

خوشنويسي گرجي داراي قرن‌ها سابقه است. كتاب‌هاي دست‌نويس گرجي متعلق قرن‌هاي اوليه ميلادي، از گنجينه‌هاي ملي و فرهنگي گرجستان به شمار مي‌آيند. مسيحيت در ادبيات گرجي نقشي مهم داشته است و اين راهبان كليساي ارتدكس گرجي بوده‌اند كه با نسخه‌برداري كتب مذهبي و نوشتن تاريخ گرجستان، خوشنويسي و خط گرجي را نگاه داشته‌اند.[۲۹][۳۰][۳۱][۳۲]
هنر
انجيل

هنر گرجي مشمول هنرهاي معماري، نقاشي و صورتگري از زمان باستان در اوج شكوفايي بود. اين آثار، امروزه ارزش تاريخي دارد. در نظام فئودالي تركيب هنرهاي مجسمه‌سازي و پيكر تراشي و نقاشي تابع معماري بود و جزء لاينفك آثار معماري را تشكيل مي‌داد. حكاكي و كنده كاري روي فلز و سفال از كهن‌ترين هنرهاي گرجستان به شمار مي‌آيد. قرون گذشته تاريخ دقيق پيدايش اين هنرها را در خود محو كرده‌اند، اما بر طبق مدارك و اسناد باستان‌شناسي قدمت هنر كنده كاري و سفال سازي حتي به چهارهزار و پانصد سال (۴۵۰۰) پيش مي‌رسد. مجسمه‌سازي، كنده كاري روي فلزات با هنرهاي ميناكاري روي طلا، پيوند محكم و ناگسستني دارد. ميناهاي جداردار گرجي با نقوش مخصوص به خود، با رنگ‌هاي درخشان و خيره كننده و با شفافيت لعاب و سنگ‌هاي مصنوعي و شيشه‌هاي رنگين خويش، مقام اول را در جهان داراست.

اساتيد گرجي هنرهاي تجسمي، ذوق سرشاري براي فعاليت هنري دارند، آنان آثاري راستين و الهام بخش دربارهٔ موضوعات عصر ما خلق مي‌كنند. برگزاري نمايشگاه‌هاي بهاره و پائيزه از تابلوهاي نقاشي سراسر گرجستان در گالري تابلوهاي نقاشي به صورت يك آئين سنتي درآمده است. شركت نقاشان گرجي در نمايشگاه‌هاي تابلوهاي نقاشي در داخل و خارج كشور مانند بلژيك، ايتاليا، بريتانياي كبير، ايالات متحده آمريكا و… همواره با موفقيت‌هاي بزرگي همراه بوده است.[۳۳]
سينما
سينماي گرجستان توسعه و تكامل رشته فيلم برداري و فيلم سازي براي فرهنگ ملي گرجستان، كاميابي مهمي به شمار مي‌آيد. امروزه در گرجستان هرساله ده‌ها فيلم هنري، كارتون، علمي، عمومي، مستند و غيره ساخته مي‌شود. تعدادي از فيلم‌هاي ساخت گرجستان در جشنواره‌هاي بين‌المللي و سرتاسري جمهوري‌ها به دريافت جوايز و ديپلم‌هاي افتخار نائل شده‌اند. فيلم «پدر سرباز» در چهاردهمين جشنواره بين‌المللي مسكو موفقيت فوق‌العاده‌اي داشته است. فيلم‌هايي به نام «اوشبا»، «دشت آلازاني»، و «در ارتفاعات پامير» در جشنواره‌هاي بين‌المللي فوق‌العاده ارزنده شناخته شده و به دريافت ديپلم افتخار موفق شدند. مركز حيات فعالانه و خلاقانه كاركنان هنر سينمايي «اتحاديهٔ كاركنان رشته فيلم برداري» مي‌باشد

اميدواريم كه تور لحظه آخري گرجستان به شما خوش بگذرد

عالي ترين زمان براي تور هند چه زماني مي باشد

تور لحظه آخري هند؛ هندوستان با اسم رسمي جمهوري هندوستان سرزميني در جنوب قاره آسيا است كه مركز اين كشور دهلي نو است.تور كشور هند از لحاظ هزينه ها بسيار بااهميت است و به سرعت هم در روند رشد مي باشد.

مراكز خريد:
Dilli Haat

ورودي جهت بازديد و خريد از اين فروشگاه 10 روپيه مي باشد. ساعت كار: هر روز از 10:00 صبح تا 10:30 شب باز است.
بازار چندي چوك

بازار بزرگ چندي چوك (به معناي ميدان نقره) كه روبه روي قلعه سرخ و در ضلع شمالي مسجد جامع دهلي قرار دارد، توسط جهان آرا بيگم دختر شاه جهان و به دست سازندگان تاج محل ساخته شده است. اين بازار سنتي داراي راسته‌هاي زيادي است كه بازار اصلي شهر دهلي (قديم) را تشكيل مي‌دهد. اين بازار توسط كانال‌هايي پر از آب به دو بخش تقسيم شده كه آب كانال هنگام شب بسان نقره در زير نور ماه مي‌درخشيده است.هند
رستوران ها :
Swagathمنو شامل خوراكهاي هندي ساحلي و انواع خوراكهاي ديگر است. توجه داشته باشيد كه رزرو ميز قبل از مراجعت بسيار ضروري است.هر روز از 11:00 صبح تا 23:30 باز است. قيمت خوراكهاي منوي اصلي از 3.05 دلار تا 15 دلار است.

تلفن: 01124330930
Punjabi by Natureمنو شامل خوراكهاي پنجابي است. هر روز از ساعت 12:30 تا نيمه شب باز است. قيمت خوراكهاي منوي اصلي از 6 دلار تا 17 دلاراست.نشاني:  Vasant Vihar, Around Town

تلفن: 01151516665

 Karim Hotel

منو شامل خوراكهاي مغولي است. هر روز از ساعت 7:00 تا نيمه شب باز است. قيمت همه خوراكها بين 1.25 دلار تا 4.90 دلار است.

تلفن: 01123264981نشاني:Jama Masjid, Around Town


Chor Bizarreمنو شامل خوراكهاي شمال هندي است. هر روز از ظهر تا 15:30 و 19:30 تا 23:30 باز است. قيمت خوراكهاي منوي اصلي بين 3.80 دلار تا 8.90 دلار است.نشاني: Central New Delhi, Hotel Broadway, Around Townتلفن:  01123273821

ساير رستوران هاي دهلي :

Yum Yum Tree

Big Chill

Haldirams

Park Balluchi

Spice Route

Bukhara

Rampur Kitchen

براي كسب اطلاعات بيشتر به صفحه تور لحظه آخري هند برويد .

مناسب ترين زمان براي تور هند چه فصلي مي باشد

تور هند؛ هندوستان با اسم رسمي جمهوري هندوستان سرزميني در پايين قاره آسيا مي باشد كه مركز آن شهر دهلي نو مي باشد.تور كشور هند از لحاظ اقتصادي خيلي بااهميت است و به سرعت هم در روند رشد مي باشد.

هتل پنج ستاره ميدنز يكي از هتل هاي مجلل پنج ستاره دهلي است كه در سال 1903 تاسيس و پس از آن به دفعات تعمير و بازسازي شده و در طراحي آن از معماري قرن 19 الهام گرفته شده است . هتل ميدنز 200 متر تا ايستگاه مترو و 2.5 كيلومتر تا بناهاي تاريخي قلعه سرخ و بازار چاندي چوك فاصله دارد . اين هتل 5 ستاره داراي ساختماني مدرن ، فضاي داخلي لوكس و امكاناتي ويژه بوده و مطابق با استاندارد هاي هتلداري اداره مي شود . فرودگاه بين المللي دهلي نيز يك ساعت پياده تا هتل فاصله دارد .

 

اتاق هاي هتل ميدنز دهلي از 55 اتاق استاندارد و خانوادگي لوكس تشكيل شده است كه داراي اندازه هاي متفاوت ، مبلمان راحتي و تشكيلاتي مدرن مي باشد . رنگ هايي كه در طراحي اين اتاق هاي مدرن به كار رفته ، رنگ هايي گرم بوده تا آرامش ميهمانان را تامين كرده و اقامت ايشان را دلنشين تر كند .سرويس بهداشتي درجه يك ، لوازم آرايش رايگان ، ميني بار، تلويزيون ال سي دي با كانال هاي ماهواره اي، دستگاه پخش دي وي دي ، سيستم تهويه هواي مطبوع ، سشوار، خدمات 24 ساعته اتاق و اينترنت پر سرعت رايگان از جمله امكانات رفاهي اين اتاق هاي مدرن مي باشد .

هتل ميدنز دهلي

امكانات هتل ميدنز دهلي براي اقامتي به يادماني و بانشاط تنظيم شده ، به طوري كه براي ميهمانان مختلف، رضايت بخش و سرگرم كننده است . استخر هاي روباز ، مركز سلامت و آبگرم ، سالن زيبايي ، خدمات نگه داري از كودك ، باشگاه ورزشي ، ماساژ، حمل و نقل فرودگاهي ، سالن كنفرانس ، اجاره اتومبيل ، صرافي ، مركز تجاري ، سرويس شستشوي لباس ، فضاي سبز، انبار بار و چمدان ، رستوران هاي متعدد ، پذيرش و تحويل 24 ساعته و ... مختصري از امكانات رفاهي و خدماتي اين هتل 5 ستاره است.

براي كسب اطلاعات بيشتر به صفحه تور ارزان هند برويد .