ساخت تارنماي اينترنتي واكنش گرا به خاطر تلفن هاي همراه قسمت 3

كد نويسي سامانه responsive قطعا يكي از حرفه اي ترين روش ها براي اينكه سايت شما در هر صفحه نمايشي ( با وضوح تصوير متفاوت ) و يا گوشي هاي تلفن همراه و ... به درستي نمايش داده شود.  طراحي سايت با استفاده از تكنيك واكنش گرا است بدين صورت پايگاه شما در هر مانيتور و يا تلفن همراهي بدون عيب و نقص نمايش داده ميشود.

در سايت فروشگاه اينترنتي واكنش گرا  ساختار لايه‌هاي پايگاه به صورت شناور ساخته مي‌شود و با كمك خاصيت  مديا در تگ لينك  با در نظر گرفتن ابعاد صفحه ، css مربوطه بار گزاري مي‌شود كه باعث تنظيم عرض صفحه ، سايز متن و ... در اندازه هاي متفاوت مي‌شود . ساخت سايت ريسپانسيو براي واكنش سايت نسبت به تغيير دستگاه هاي مختلف مانند تبلت، تلفن همراه ، لپ تاپ، تلويزيون هاي هوشمند و همچنين تغيير رزولوشن ها كاربرد دارد .

در اين روش با استفاده از خصوصيت هاي جديد و همچنين طراحي هاي شناور  وب سايت را بدون نياز به نسخه هاي متفاوت براي دستگاه ها و رزولوشن هاي متفاوت طراحي مي نماييم.

كد نويسي وب سايت واكنش گرا براي موبايل قسمت 2

برخي از مديران تجارت اينترنتي تمايل به داشتن دو سايت مختلف دارند ، يكي براي سيستم هاي شخصي و لپ تاپ ها ، ديگري نيز براي نشان دادن درون تلفن هاي همراه ، از طرفي برخي از صاحبان كسب و كارهاي آنلاين علاقه اي به ساخت دو وب سايت متفاوت ندارند و ترجيح ميدهند يك سامانه قابل نمايش در  سيستم هاي شخصي ، لپ تاپ ، تبلت ها و تلفن هاي همراه داشته باشند .

ممكن است برخي از مديران كسب و كارهاي آنلاين نسبت به استفاده كاربران از تلفن هاي همراه بي تفاوت باشند ، اين تعداد از مديران وب سايت ها بايد قيد بسياري از كاربران خود را زده و از سوي ديگر آماده تخريب نام تجاري خود باشند زيرا بسياري از بازديدكنندگان هنگام بازديد از اين وب سايت از طريق تلفن همراه با سايتي بهم ريخته و نا منظم رو به رو خواهند شد كه قطعا از ديد بازديدكنندگان سايتي بي كيفيت بوده كه كاربر هيچ علاقه اي به ماندن در آن نخواهد داشت و قطعا با اين تفاسير توقع فروش در اين سايت توقعي بي جا تلقي ميشود.

ساخت وب سايت ريسپانسيو به خاطر موبايل بخش اول

اگر بهينه سازي ساختار سايت به عنوان يك جزء از هسته اصلي استراتژي هاي شما به منظور بازاريابي آنلاين ميباشد ، داشتن يك پايگاه اينترنتي كه قابل روئيت در تلفن هاي همراه باشد بسيار پسنديده ميباشد . امروزه ميزان فروش تلفن هاي همراه در قياس با فروش سيستم هاي شخصي و يا لپ تاپ ها افزايش يافته است همچنين در سال 2014 ميزان اتصال به اينترنت از طريق موبايل نسبت به سال هاي قبل بسيار بيشتر شده است.

به همين دليل داشتن پايگاه اينترنتي كه به طور كامل و بدون هيچ گونه عيب و ايرادي در تلفن هاي همراه قابل رويت باشد بسيار كار منطقي اي خواهد بود . اصلا تعجب نكنيد اگر به زودي تعداد بازديد از پايگاه اينترنتي شما از طريق تلفن هاي همراه برابر با ميزان بازديدهاي سايتتان از طريق كامپيوترهاي خانگي بود و يا حتي ممكن است در آينده اي نزديك ميزان استفاده از اينترنت از طريق تلفن همراه حتي نسبت به ميزان استفاده از اينترنت توسط كامپيوترهاي خانگي بيشتر شود .

آمارها نشان دهنده اين است كه چيزي در حدود 67 درصد از كاربراني كه از طريق تلفن همراه به اينترنت وصل ميشوند تمايل زيادي به خريد از اين روش نشان ميدهند به همين دليل شركت هايي كه هميشه رفتاري عاقلانه و منطقي نسبت به علايق مخاطبين دارند از مدتي قبل اقدام به تغييراتي در پايگاه اينترنتي خود به خاطر نمايش بي عيب و نقص در موبايل داشته و به دنبال ساخت سايتي هستند كه در هنگام نمايش در موبايل هيچ تفاوتي نسبت به نمايش در كامپيوترهاي شخصي نداشته باشد. بدين شكل ميتوانيم به بازاريابي اينترنتيشركت خود هم ، كمك شاياني كنيم ، از طرفي ميتوانيم در بحث اعتماد سازي نيز موفق تر شويم .

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.