طراحي سامانه responsive براي موبايل بخش 3

ساخت سايت ريسپانسيو قطعا يكي از حرفه اي ترين روش ها براي اينكه وب سايت شما در هر صفحه نمايشي ( با وضوح تصوير متفاوت ) و يا گوشي هاي تلفن همراه و ... به درستي نمايش داده شود.  طراحي سايت با استفاده از تكنيك واكنش گرا است بدين صورت سايت شما در هر صفحه نمايش و يا موبايلي بدون عيب و نقص نمايش داده ميشود.

در سايت فروشگاه اينترنتي واكنش گرا  ساختار لايه‌هاي وب سايت به صورت شناور ساخته مي‌شود و با كمك خاصيت  مديا در تگ لينك  با توجه به ابعاد صفحه ، شيوه نامه هاي آبشاري مربوطه بار گزاري مي‌شود كه باعث تنظيم عرض صفحه ، سايز متن و ... در ابعاد مختلف مي‌شود . طراحي وب سايت ريسپانسيو براي واكنش وب سايت نسبت به تغيير دستگاه هاي مختلف مانند تبلت، تلفن همراه ، لپ تاپ، تلويزيون هاي هوشمند و همچنين تغيير رزولوشن ها مورد استفاده قرار مي گيرد .

در اين روش با استفاده از ويژگي هاي جديد و همچنين طراحي هاي شناور  پايگاه را بدون نياز به نسخه هاي متفاوت براي دستگاه ها و رزولوشن هاي مختلف طراحي مي نماييم.

كد نويسي تارنماي اينترنتي واكنش گرا براي موبايل قسمت دوم

برخي از مديران تجارت آنلاين تمايل به داشتن دو پايگاه متفاوت دارند ، يكي براي كامپيوترهاي خانگي و لپ تاپ ها ، ديگري نيز براي نشان دادن درون تلفن هاي همراه ، از طرفي بعضي از صاحبان تجارت اينترنتي علاقه اي به ساخت دو سايت مجزا نداشته و ترجيح ميدهند يك وب سايت قابل ديدن در  سيستم هاي شخصي ، لپ تاپ ، تبلت ها و تلفن هاي همراه داشته باشند .

ممكن است بعضي از مديران تجارت اينترنتي نسبت به استفاده بازديدكنندگان از موبايل بي تفاوت باشند ، اين تعداد از مديران تارنما ها بايد قيد تعدادي از كاربران خود را زده و از طرفي آماده خراب شدن نام تجاري خود باشند چرا كه بسياري از كاربران هنگام بازديد از اين سايت از طريق تلفن همراه با وب سايتي بهم ريخته و نا منظم رو به رو خواهند شد كه قطعا از ديد كاربران سايتي نامناسب بوده كه كاربر هيچ علاقه اي به ماندن در آن نخواهد داشت و قطعا با اين شرايط توقع فروش در اين سايت توقعي بي جا قلمداد خواهد شد.

كد نويسي وب سايت ريسپانسيو به خاطر تلفن هاي همراه بخش اول

اگر بهينه سازي ساختار سايت به عنوان يك جزء از هسته اصلي استراتژي هاي شما براي اينترنت ماركتينگ است ، داشتن يك پايگاه اينترنتي كه قابل نمايش در تلفن هاي همراه باشد بسيار كارآمد ميباشد . امروزه مقدار فروش موبايل در قياس با فروش سيستم هاي شخصي و يا لپ تاپ ها افزايش يافته است همچنين در سال 2014 مقدار استفاده از اينترنت از طريق تلفن هاي همراه نسبت به سال هاي قبل بسيار افزايش يافته است.

به همين دليل دارا بودن وب سايت كه به طور كامل و بدون هيچ گونه عيب و نقصي در تلفن هاي همراه قابل رويت باشد بسيار كار پسنديده اي ميباشد . اصلا تعجب نكنيد اگر به زودي تعداد بازديد از پايگاه اينترنتي شما از طريق تلفن هاي همراه برابر با تعداد بازديدهاي وب سايتتان از طريق سيستم هاي شخصي بود و يا حتي ممكن است به زودي ميزان استفاده از اينترنت از طريق موبايل حتي نسبت به ميزان استفاده از اينترنت از طريق كامپيوترهاي خانگي بيشتر شود .

تحقيقات نشان دهنده اين است كه نزديك به 67 درصد از بازديدكنندگاني كه از طريق تلفن همراه به اينترنت متصل ميشوند علاقه زيادي به خريد از اين روش نشان ميدهند به همين دليل شركت هايي كه هميشه رفتاري عاقلانه و منطقي در مقابله با علايق بازديدكنندگان دارند از مدتي قبل اقدام به تغييراتي در سايت خود به خاطر نمايش بي عيب و نقص در موبايل داشته و به دنبال ايجاد وب سايتي هستند كه در زمان نمايش در موبايل هيچ فرقي نسبت به نمايش در كامپيوترهاي خانگي نداشته باشد. بدين ترتيب ميتوانيم به بازاريابي اينترنتيشركت خود نيز ، كمك فراواني كنيم ، از طرفي ميتوانيم در بحث اعتماد سازي نيز موفق تر شويم .

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.