تعميرات موبايل در شهرهاي ايران با بهترين هزينه

آموزش تعميرات موبايل و آموزش تعميرات لپ تاپ در هرمزگان شهر بندرعباس

دوره هاي حرفه اي آموزش تعميرات موبايل ، آموزش تعميرات لپ تاپ،آموزش تعميرات كامپيوتر،آموزش تعميرات تبلت،آموزش تعميرات تلفن همراه و اپل، براي اولين بار توسط بزرگترين آموزشگاه آموزش هاي شبكه و تعميرات پارسه در هرمزگان و شهرهاي بندرعباس, بستك, بندر لنگه, قشم, ميناب و شهرهاي ديگر استان هرمزگان برگزار مي شود  .

آموزش تعميرات موبايل و لپ تاپ دراستان مركزي اراك
 معرفي موسسه پارسه

انستيتو انفورماتيك پارسه در سال 88 با اخذ مجوز رسمي به شماره (27689) تاسيس گرديد با هدف ارتقاي سطح علمي و كيفي تعميرات فوق تخصصي سخت افزار كامپيوتر و لپ تاپ در ايران شروع به فعاليت نمود.
در راستاي رسيدن به اين هدف بستر هاي سخت افزاري و تجهيزات مدرن مورد نياز را تهيه و در كارگاه هاي مركز مستقر نموده است و هيات علمي متناسب و فرهيخته كه بهترين تعميركاران ايران به شمار مي روند را جذب نموده و به  تحقيق در راستاي بدست آوردن راهكار نوين تعميرات تجهيزات الكترونيكي و همچنين انتقال دست آورد ها به متقاضيان اقدام نموده است.

چشم انداز (vision)
اين  موسسه در راستاي چشم انداز كلي تدوين شده تلاش مي نمايد با توسعه كمي و كيفي  خدمات خود، بتواند بستري مناسب و مورد اعتماد جهت ارائه تجهيزات تخصصي تست و تعمير لپ تاپ ،ارائه خدمات تعمير و بازيابي اطلاعات و آموزش فوق تخصصي تعميرات سخت افزار در عاليترين سطح كيفي در كشور را به عموم هم ميهنان فراهم آورد.

ماموريت (mission):
نظارت و كنترل كيفي و كمي بر فعاليت شعب ،افزايش شعب در سطح كشور ، اطلاع رساني به عموم هم ميهنان و بكارگيري ابزار هاي نوين فناوري اطلاعات و ارتباطات از جمله مهم ترين ماموريت هاي اين واحد به شمار ميرود.

براي كسب اطلاعات بيشتر به صفحه ي آموزش تعميرات موبايل و آموزش تعميرات لپ تاپ در سايت پارسه مراجعه كنيد.


توضيحاتي در مورد هرمزگان

استان هرمزگان

 اين استان در جنوب ايران و در شمال تنگه هرمز قرار دارد. كرانه‌هاي اين استان در شرق بر درياي عمان و در غرب بر خليج فارس قرار دارند.بعضي از جزيره‌هاي مهم هرمزگان عبارت‌اند از قشم، كيش، ابوموسي، لاوان، هرمز، لارك، سيري.

استان هرمزگان داراي ۱۳ شهرستان، ۲۳ شهر، ۳۳ بخش و ۷۱ دهستان و ۲۱۷۰ آبادي داراي سكنه‌است و بنا به سرشماري بعمل آمده در سال ۱۳۷۵ جمعيت استان هرمزگان ۱۰۶۲۱۵۵ نفر مي‌باشد.استان هرمزگان در حدفاصل بين مختصات جغرافيايي ۲۵ درجه و ۲۴ دقيقه تا ۲۸ درجه و ۵۷ دقيقه عرض شمالي و ۵۳ درجه و ۴۱ دقيقه تا ۵۹ درجه و ۱۵دقيقه طول شرقي از نصف النهار گرينويچ واقع شده‌است. اين استان حدود ۶۸هزار كيلومتر مربع (كمابيش اندازه كشور گرجستان) مساحت دارد كه از اين نظر هشتمين استان كشور مي‌باشد.

هرمزگان از جهت شمال و شمال شرقي با استان كرمان، غرب و شمال غربي با استان‌هاي فارس و بوشهر از شرق با سيستان و بلوچستان همسايه بوده و جنوب آن را آبهاي گرم خليج فارس و درياي عمان در نواري به طول تقريبي ۹۰۰ كيلومتر دربرگرفته‌است.بنا به سرشماري بعمل آمده در سال ۱۳۷۵ جمعيت استان هرمزگان ۱۰۶۲۱۵۵ نفر مي‌باشد كه از اين تعداد ۴۱۹۹۳۸ نفر در بندرعباس ساكن مي‌باشند.

بندرعباس به‌عنوان مركز استان امروزه يكي از شهرهاي بزرگ ايران مي‌باشد كه مركز مهم فعاليتهاي اقتصادي و تجاري مي‌باشد. اين شهر كه در قسمت انتهايي خليج فارس و در فصل مشترك شاهراه خليج فارس و درياي عمان واقع گرديده‌است كه نقش مهمي در زمينه صادرات و واردات كشور ايفا مي‌كند.

تأسيسات مهم دريايي و زيربنايي كشور همچون بندر شهيد رجايي، پالايشگاه نفت بندرعباس، كارخانه آلومينيوم المهدي، كارخانه آلومينيم هرمزگان، كشتي سازي خليج فارس، فولاد و سيمان هرمزگان از اين جمله مي‌باشند.

اين استان از طريق زمين به استانهاي بوشهر فارس كرمان و سيستان و بلوچستان ارتباط دارد و با راه آهن به راه آهن سراسري ايران متصل است و از طريق هوا با داشتن فرودگاهاي بين‌المللي بندرعباس، كيش، بندر لنگه و قشم به سراسر جهان متصل است.

استان هرمزگان جز<پردرامدترين استانهاي ايران مي‌باشد اين استان از نظر درآمد اولين استان كشور است ولي متأسفانه از نظر تقسيم بودجه در رده بيست و چهارمين استان قرار دارد.
مقالات پارسه

 اگر از اين موضوع هم اطلاع داشته باشيد، آيا اطمينان داريد كه اين حس‌گرها همگي به درستي كار مي‌كنند؟ يا ممكن است آسيب ديده باشند؟ اما ديگر جاي نگراني نيست.

چرا كه با مطالعه‌ي اين ترفند به پاسخ اين سوالات نيز پي خواهيد برد، شما مي‌توانيد اين تست را نه‌تنها بر روي گوشي كنوني خود، بلكه بر روي گوشي كه قصد خريداري آن از شخص ديگري را داريد نيز انجام دهيد.

تست تلفن كاركرده قبل از خريد يك ضرورت است. اما پيش از هر چيز بهتر است برخي از اطلاعات حس‌گرهاي مختلف گوشي‌هاي اندرويد عصر جديد را بررسي نماييم
چگونه حسگر هاي گوشي اندرويد را از نظر سلامت چك كنيم؟ انواع سنسورها در گوشي‌هاي هوشمند اندرويددر ذيل به شرح مختصري از حس‌گرهاي موجود در گوشي‌هاي هوشمند مي‌پردازيم.

اگر شما داراي يك گوشي پرچم‌دار يا رده‌‌‌متوسط هستيد قطعاً دستگاه شما داراي تمامي اين سنسورها هست. گوشي‌هاي رده‌پايين ممكن است مجهز به تمامي حس‌گرها نباشند
شتاب‌سنج (Accelerometer) : اين حس‌گر سرعت گوشي را به هنگام حركت تشخيص مي‌دهد. تشخيص‌دهي شتاب‌سنج در هر حركت دستگاه انجام مي‌شود. گوشي را به صورت تخت روي سطح مسطح قرار دهيد تا تشخيص‌دهي به وضعيت پايدار برسد. اين حس‌گر همچنين براي تعيين وضعيت سه‌بعدي دستگاه مورد استفاده قرار مي‌گيرد (به عنوان مثال وارونه يا افقي)

 ژيروسكوپ (Gyroscope) :‌ ژيروسكوپ يك قدم فراتر از شتاب‌سنج عمل مي‌كند. در واقع شتاب‌سنج تشخيص مي‌دهد كه گوشي در فضاي سه‌بعدي در چه وضعيتي قرار گرفته است اما نمي‌تواند چرخش آن را در اين فضا تشخيص دهد. ژيروسكوپ به تشخيص اين كه گوشي در كدام محور در حال چرخش است كمك مي‌كند. اين موضوع در بازي‌هاي تيراندازي اول‌شخص و همچنين بازي‌هاي مسابقه‌اي بسيار كاربردي است.

 مغناطيس‌سنج (Magnetometer) : گوشي شما قادر به تشخيص ميدان‌هاي مغناطيسي است و احتمالاً تاكنون به اين موضوع پي برده‌ايد. اين حس‌گر براي تشخيص قطب شمال در اپليكيشن‌هاي قطب‌نما به كار مي‌رود.

خدمات ما آموزش تعميرات لپ تاپ در هرمزگان مي باشد .



تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.